Julafton 2016

Denna jul har jag mått super. Jag har varit så överspelt på att det ska bli jul hela december. Tror att det har att göra med att jag inte har suttit i Sälen och grinat, haha. Jag har fått varit hemma med min familj. Den här julen har även Alexander och Nelly varit med oss.
Min julafton kan man säga började redan den 23e. Jag, Malin och Alexander åkte hem till pappa och Sile för att käka och må gott. Sedan på självaste julafton så åt vi frukost med pappa, Sile, Sandra och Dan, sedan körde vi vårt julklappsspel. Denna gång fick jag ett puzzel (yes, I love it!). Vid 14-tiden så åkte vi hem till mormor och morfar för att fortsätta julen där, och för att fira mormor som fyllde år. Tittade på Kalle Anka, drack glögg. Åt för mycket mat, det sker varje gång. Vi tog även en promenad för att gå bort all mat. Körde ett till julklappsspel, där fick jag en tomte. Sedan fick jag också superfina presenter av Malin, Sandra, mormor och morfar, och blev väldigt bortskämd utav mamma♥ Sedan åkte jag och Alexander tillbaka till stan, tillbaka till katterna. 
Så här får ni lite bilder från denna jul. God fortsättning!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommenterat av andra...
Postat av: mori

Gullig tax!

2016-12-28 @ 18:58:31
URL: http://tyckerinteomdet.blogg.se/
Postat av: Gunsan

Kram till er ❤️

2016-12-28 @ 19:37:37
Postat av: JUNITJEJ

Så fin hund!

2016-12-28 @ 21:45:17
URL: http://www.junitjejen.se

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0