Introvecka - check

Och helt plötsligt var introveckan över. Jisses vad mycket information vi har fått, man har varit helt slut när man kommit hem. Såklart jätteintressant och det ska bli jättekul att sätta igång, men som sagt, mycket information att ta in. Igår fick vi våra kläder och fick vara med på vår första öppning. Idag fick vi också vara med på öppning och ta det gäster som kom. Nervöst men spännande. Jag jobbar min första riktiga dag på söndag, så är ledig imorgon. Ska passa på att kolla lite vägar och stigar för att se hur jag kan ta mig till Experium. Har blivit tipsad om en annan väg än den jag har gått denna vecka som är lite kortare. Den väg jag har gått är precis 3,5 km och tar 40 minuter. Jag har även sagt att jag ska agera bagerska imorgon. Haha, jag ska baka. Inte likt mig, men jag har längtat så mycket efter advent nu så jag ska ta och baka lite inför söndag. Hur ska detta sluta..?

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0