Sådär länge sen

Jaha, det ekar visst här. Igen. Nåja. 
Veckan har bestått utav jobb, både donken och golfen. Golfen måndag, tisdag och torsdag, donken onsdag, fredag och lördag. Jobbade natt i fredags, och trots att det var mycket folk så gick det bra. Jobbade 12-17 igår, gick också bra, dock var det rätt lite folk.. I torsdags blev det kalas med några ifrån donken, hade suuuperkul. 
Idag då? Idag borde jag städa och gå ut med återvinningen, meeeen vi får se. 
Till veckan får vi äntligen sätta igång med att sätta upp hyllor, sätta upp möbler osv i klubbhuset. Jag är verkligen jätteexalterad över detta, jag blir som ett barn på julafton så fort jag tänker på det! Det ska bli intressant och höra vad våra medlemmar tycker, och även de som vi ska försöka locka ifrån E14. 
Nämen alltså nu ska jag faktiskt ta tag i att städa!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0