We Salute You

Alltså hörrni, i söndags såg jag Ac/Dc, gissa om jag är nöjd?
Fredag: Jag, pappa och Sile flög ner till Stockholm i fredagskväll, blev upphämtade av Sandra och Dan och for direkt hem till dem. Resten av kvällen tog vi det bara lugnt.
Lördag: vi kollade på en båt åt Anders, sedan käkade vi mat på Jensen's. Efter det så gick vi till Kungsträdgården en sväng. 
Söndag: tog en härlig sovmorgon, välbehövligt. Jag och Sandra for sedan in till Stockholm, jag köpte två Ac-tröjor, sedan åkte vi till pappa och Sile. Duscha, byta om osv för att sedan åka till Solna för att möta upp dem andra. Käkade mat och såg en dokumentär om Ac/Dc. När klockan närmade sig 20:00 gick jag, pappa och Sile till Friends Arena, väl där inne och när vi hade hittat våra platser så inser vi hur OTROLIGT mycket folk det var där, heeelt smockat. 53 686 personer var där, och jag var en av dem. Återigen dåligt ljud, men för min del gjorde det ingenting. Jag är helnöjd ändå. For Those About To Rock, We Salute You♥
Måndag: gick runt lite på stan med pappa och Sile, vi käkade även i Gamla Stan. Mötte upp Sandra och Dan på kvällen för att gå på bio, vi såg Prästen i Paradiset. Jag tyckte att den filmen hade sina roliga stunder, men kändes ändå sådär.
Tisdag: packa ihop väskor och checka ut från hotellet. Spenderade dagen i Väsby, gick runt i Väsby centrum och fick med mig lite saker hem. Flyget lyfte 18:00, så vi hann med lite saker innan. Vi bland annat plane-spottade. Det tycker jag är väldigt häftigt. Kom hem till två stycken gooosiga grabbar, gick sedan på bio med mamma. Vi såg Ted 2, den också hade sina roliga stunder, men gick inte riktigt hem hos mig.
Idag då? Tillbaka på jobbet efter en veckas ledighet. Dagen gick väldigt fort faktiskt, för vi hade saker att göra hela tiden. Det är sådana dagar som man vill ha.
 
 
 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0