Trötta ben

Dag 2 på donken, och idag fick jag lära mig kassan. Fick även ta några beställningar och göra iordning de. Kassavana har jag ju sen tidigare, men det är det att hitta igen vart allting ligger, och att det ska ju gå snabbt. Idag fick jag även jobba med Emilia en liten stund, det blev en trygghet för mig, för då vet jag att det finns någon jag verkligen törs be om hjälp ifrån. Imorron ska jag också få stå i kassan, jobbar 16-19, så ska få känna på middagsruschen. Idag fick jag känna på lunchruschen. Som sagt, de jag har träffat i teamet verkar suuupertrevliga!
Jag, mamma och Malin tog en promenad/springtur ikväll. Lite blåsigt, men eftersom vi sprang så blev vi varma ändå. Så nu har jag trötta ben. Vi ska vara med i Vårruset, så det är hög tid till att börja träna upp sig inför det. Speciellt jag, min kondition är inte särskilt bra.. Måste också börja vänja mina fötter vid att springa, och även vid att stå upp på jobbet. Både på donken och golfen står jag upp hela dagarna. Jag har inte gjort det tidigare på golfen, men eftersom det blir ett nytt klubbhus så kommer receptionen att se annorlunda ut. Jag har ju relativt nya sulor, så de funkar ett tag till, jag skulle dock behöva nya skor. Ett par skor som är anpassade efter smala fötter. Får kika in på Gå och Löp-kliniken när jag börjar få en riktig lön igen. Det är fantastiskt bra service där!
Men nu ska jag ta och gosa lite med grabbarna innan det är dags för att sova. Är sådär skönt trött! 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0