Första dagen

Idag hade jag min första dag på McDonalds, jobbade 16-19. Det var jättekul, mycket information att ta in. Men det kommer gå som ett rullande band så småningom. Jobbar på donken tis-fre, har mitt första nattpass på fredag. Haha, det ska bli roligt. Ha fått höra att det är det roligaste passet man kan jobba. Har även telefontid på golfen, brukar ju ha det på onsdagar, men jag har flyttat det till torsdag. Det passar bättre så denna vecka. 
Jag tror att jag kommer att trivas jättebra på donken, teamet verkar jättesnälla! Så i sommar ska jag försöka kombinera golfen och donken så gott som det går. Det kommer säkert bli många långa dagar, speciellt i juli då det är högsäsong på båda ställena. Men då får det vara så, jag kör på så länge jag orkar!
 
 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0