Trött

Har jobbat rätt mycket de senaste 7 dagarna så nu får jag vara ledig i fyra. Imorron tänker jag ta sovmorgon. Punkt. Skulle behöva fixa och dona lite här hemma och tvättat. Det ska upp en hylla under tvn, men måste hitta nå konsoller till den. De som hörde till var verkligen jättefula, så vi köpte inte dem.. Även om jag hittar konsoller så måste jag få hjälp med att sätta upp dem, kan inte det själv. Betongvägg. Borde bära ner lite grejor till förrådet. Åh vad det lät jobbigt just nu, haha. Vill köpa nya sängkläder, men det får bli på fredag isåfall. Jag vill ha nytt och fräscht. Måste hitta en gardin till köksfönstret. Har ingen där just nu och det är förljust i lägenheten när man ska sova. Nä, ta en dusch nu kanske så man blir som en människa igen och sedan soooova. 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0