Välkommen 2014!

Året 2013 var ett bra år. Det hade sina ups and downs, men mest sina ups.
Jag fick gå på bal, jag tog studenten, jag fick jobb direkt efter studenten. Drog till Turkiet med Malin och mamma. Jag kom in på MIUN, flyttade till stan. Flyttade tillsammans med Alexander. Jag skaffade två monster vid namn Ceasar och Ville. Jag fick en till kusin. Även om 2013 var väldigt tungt emellan åt, så finns det fler stunder som gör mig glad. Jag var fått umgåtts med mina nära och kära, vad mer kan man begära?
2014 SKA bli ett bra år. Jag har satt upp två mål; sluta med colan och komma iform. Har bestämt mig för att börja på Friskis och Svettis. Där kan jag få motivation av fina Madde, det kan jag behöva.. Jag ska även börja dansa igen, vilket jag har saknat väldigt länge. Jag ska komma igång med körkortet. Mest av allt så ska jag ta hand om mig själv. Sluta trycka ner mig själv när saker inte går som jag tänkt och börja ge mig själv en klapp på axlen när jag gjort något bra. 

Kommenterat av andra...
Postat av: Mamma

Heja dig! Låter som bra planer för 2014! Kram

2014-01-04 @ 21:22:31
URL: http://helensvardag.blogg.se

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0