Julafton

Hade en jättebra dag igår med nästan hela tjocka släkten!
I tisdags så åkte jag, Sandra, Dan och Malin hem till pappa och Sile. Där hade vi våran julafton med julklappsspel (jag vann en ordbok med ord på jamska, nu ska jag allt lära mig att prata jamska!). Vi åt gooood mat och körde musikquiz. Åt julfrukost, tittade lite på tv igår, mös med Axa. Sedan for jag och Sandra hem till mamma för att hämta henne, för att sedan åka hem till momma och moffa. Glögg och Kalle Anka stod först på agendan, sedan blev det mat. Kunde rulla därifrån sen. En liten stund senare så blev det julklappsutdelning, och sedan ett julklappsspel. Kom hem till Ytterån runt halv elva, gick och la mig rätt omgående hos två gooosiga katter. 
Idag då? Hade tänkt att jag skulle jobba litegrann, men när jag kom igång så känner jag att jag inte har helt koll på det som ska göras. Så jag måste prata med min chef, men det kanske får vänta lite. Känns taskigt att höra av sig om jobb på juldagen..
 
 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0