Trött och hostig

Har blivit jättehostig nu, måste se om vi har nå strepsils så jag kan "lena upp" halsen.
Imorron ska jag vara ute hela dagen, så jag får se till att klä på mig ordentligt. och imorron åker jag till stugan oxå, härligt. Pappa åker upp så fort han har slutat, jag ska vänta på Alexander, och Sile åker upp på lördag eftersom hon jobbar i helgen. Vi ska hålla på och måla osv. Får hoppas på bra väder så man kan vara ute nåt.
Jag längtar efter Joel, som jag inte har träffat på verkligen jättelänge. Tror jag träffade honom sist den 14 augusti.. Inte okej, jag vill gosa med min plutt! 
Men nu ska jag koka tevatten och lägga mig i soffan, är trött.
Over and out, peace! //Idaa
PS. Katten är hemma nu. Hon kom springandes och jamandes. Hon blir alltid lika go efter hon har varit ute, myskatten.

Hur kan man inte längta efter att få gosa med denna sötsak?


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0