Aloe vera

Nu börjar det på att bli lite glest här.. Men det blir så när man inte har nåt vettigt att skriva om. Det enda jag skriver om är att jag har varit på skolan och om hur trött jag är, ungefär. Och hur kul är det på en skala?
Aja, har iaf varit på en aloe vera visning nu ikväll, mamma köpte en body scrub till mig och en liniment-salva åt sig själv.
På fredag slutar jag 10.55 (YES!) och så kommer min käresta hit. Och eftersom jag slutar så tidigt så kommer jag vara hemma typ kvart i tolv och då tänkte jag vara hurtig, för första gången på länge. Jag tänkte ta med mig hunden ut på en springtur. Vet dock inte än om jag bara ska ta golfrundan eller om det blir längre, det beror på om min rygg tänker bli snällare med mig. Är fortfarande stel och ond i ryggen..
Men nu ska jag äta något att äta innan min mage börjar skrika, sen gå och lägga mig.
Over and out, peace! //Idaa


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0