Åh nej

Min förkylning börjar komma tillbaka. Är täppt i nästan igen, börjar dessutom bli tjock i halsen igen.. Menmen, som tur så är det fredag imorron, vilket betyder helg och att jag kan vila upp mig.
Idag känns det som att jag bara har suttit ner och lyssnat. Dagen började med att vi gick upp till Mitt Universitetet föratt först lyssna på tre tjejer som berättade om "socialt arbete i Indien". Dom hade varit där på praktik osv. Det varade i 1,5 timmar, sen lyssnade vi på en kvinna som pratade om svenska röda korset i 1 timme. Sen efter lunchen så hade vi bild i 2 timmar och 45 minuter, (!) fast idag lyssnade vi i cirka 2 timmar, sen gjorde vi lite annat. Så ja, ni kan ju tänka er min svanskota nu, som förövrigt inte är bra alls.
Iaf, ska snart gå till mormor och morfar, för morfar fyller år idag. Så grattis!♥ ska nog ta mig nåt att äta oxå, det börjar kurra lite i min mage.
Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0