Saknad katt + skolfoto

Har ju som sagt varit hundvakt i helgen.
I fredags så gjorde vi inte så mycket, spelade lite Wii och tittade på Poppers Pingviner. Haha, den var faktiskt rolig.
I lördags så spenderade vi hela dagen i Sörbygden, var barnvakt medan de andra höll på med sitt. Och igår så satt Alexander och spelade Wii medan jag spelade Wordfued, på hans mobil ;) haha, socialt.
Igår när jag kom hem blev det till att leta efter katten på engång, men hittade henne inte. Var ut två gånger, plus att jag var ut vid sex imorse och letade, och mamma vid sju, men ändå ingen katt :( så jag hoppas att jag får in henne när jag kommer hem igen.
Om en halvtimme har vi skolfoto, men typ ingen i min klass tänker vara med. Men jag tror iaf att jag ska vara med.


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0