To be ot not to be: thats the question

Håller just nu på att plugga lite engelska, har läxa tills imorron om Shakespeare. Och på fredag har jag två prov, fast det är bara ett jag kan plugga till, och det är geografi vilken jag fattar inget i som vanligt. Det andra provet är läsförståelse i engelska, tror att det är typ nationella eller nåt sånt där..? Menmen, man får väl hoppas på det bästa.
Idag (eller det gör fortfarande det) i Dvärsätt, hallå, var inte våren påväg? Jag trodde att jag skulle blåsa bort när jag var ute.
Nu är jag sådär dumt less på att plugga igen, bara föratt det är mycket grejer som ska göras. Men jag vill verkligen inte, jag orkar verkligen inte.

Såhär såg jag ut idag iaf, med ett par svarta byxor. Inte världens bästa bild, men den får duga.

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0