Fina syster

Min uppgift numera (den här veckan iaf) är att vara slav/housemaid och allt annat åt min syster Malin eftersom hon inte får gå på sin ena fot, det hände en liten sak i lördags när byn spelade brännboll.. Så nu har hon en skena på foten och går på kryckor, i 6 veckor ska hon göra det. Stackars liten storasyster.. Så nu ska jag göra allt hon ber om, haha ojoj..
Iaf just nu sitter jag här i min ensamhet, alla har gått och lagt sig. Funderar på att göra detsamma, iaf kanske titta på någon film. Imorron kommer älskling hit, och då ska vi hänga med Malin och jag ska klippa gräs igen. Wihoo, vad tråkigt. Menmen, vad gör man inte för familjen? Fast den här gången är det är farbror.
Jag och Alexander ska oxå hitta på något med Tindra och Nike den här veckan, vi har lovat dom det. Fast jag vet inte om dom kommer ihåg det, haha, jag bad dom komma på något dom ville göra, men det var när dom var med sina polare och badade, så jag vet inte hur mycket som stannade kvar i deras huvud ;)
Men nu ska jag gå och borsta tänderna och sen lägga mig.
GODNATT!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0