Ångest..

Jag och Alexander klev upp tio över ett idag.. Ångest..
Iaf, torsdags = yran. Bra väder, inte så mycket folk, inte så mycket att se heller egentligen. Men bra kväll ändå.
Fredag = yran. Inte lika bra väder, blåste kallt. Mer folk och Big Boi, bra kväll alltså.
Lördag = sista dagen av yran. Hoppas på mycket bättre väder ikväll, och ser fram emot Presidenttalet!
Igår var jag och Alexander in till stan. Fick med oss lite saker hem. När vi kom hem blev det middag med familjen S och sen var vi med min andra familj, alltså mamma, morbröderna osv. Sen drog vi in till stan igen.
Just nu sitter vi och tittar på tv, vi ska nog städa bil och städa mitt rum, det behövs!
Over and out, peace! //Idaa


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0