Snart fredag!

Ännu en dag på skolan, en dag närmre till helg! Haha, skolan har nyss börjat och jag tänker redan på helg.. Bra inställning här!
Efter skolan så åkte jag till mormor och morfar föratt äta där, pannkaka! Gott.. Men sen när jag skulle gå dit så kom Joel dit :( ååh, och jag hade inte riktigt tid föratt stanna längre.. Och jag som hade tänkt att ta ett varmt bad nu på kvällen, men det har inte blivit av. Äsch, får ta det imorron istället! Jag har oxå börjat fått sådär ont i ryggen igen, Alexander, kom hit och massera min rygg! (a) hehe..
Jag vet att denna blogg har väääldigt tråkig på sistone, bara gamla bilder eller lånade. Men det är föratt min kamera och mobil är sönder.. :( ledsen i ögat.. Men nu ska jag gå och tabort mitt smink, sen packa idrottsgrejerna sen vänta på att Alexander ska ringa nångång!

Over and out, peace! //Idaa


Kan köra med en egopic' idag!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0