Ännu en helg

Då var det söndag igen, och jag kom hem för en liten stund sen. Jag och pappa skjutsade älskling till tågstationen :( inte kul alls..
Menmen, han kom hit i fredags iaf, och då gjorde vi inte mycket alls. Men igår var vi med Tindra och Nike, vi åkte pulka ;) sen så åkte vi hem till dem en liten stund, fikade och så. Sen igår kväll blev det film med Sile, Eragon, som jag inte tyckte var så bra faktiskt.. Sen idagråå, så har vi bara tittat på film ;) som vanligt? Vi började titta på ganska många, men ingen av dem var nå bra. Så vi tittade på Saw II och sen Saw III, hihi :) men nu ska jag gå och duscha, sen fortsätta titta på I, Robot, och vänta på att älskling ska höra av sig!

Over and out, peace! //Idaa


Världens bästa Alexander!


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0