Wounded

Ack så skadad jag är! Närå, men jag har jätte ont i knät sen jag smällde i det igår, och så har jag råkat gjort sönder nagelbandet :(
Idag då, världens segaste dag tror jag. Eller matten gick ovanligt fort, föratt jag faktiskt förstår vad vi håller på med. Wow, första gången typ..?
På tisdag har jag prov, i naturkunskap..! Och jag kan verkligen inget av det som vi ska kunna, förstår ingenting.. På onsdag ska samhälle grejen vara klar, den tror jag faktiskt att jag kan bli klar med innan. Och tills imorron ska vi kunna vattnets kretslopp. Ja, jag kan själva processen, men det är orden jag inte förstår/kan. Morr.. Sen så var det väl inget mer. Eller jo, det är det visst. Kom på att jag har matteprov på fredag nästa vecka, buhu :(

Sitter iaf just nu i soffan med musik i öronen och väntar på att pappa ska komma hem, så jag får hacka på någon!


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0