Tralala

Jag har verkligen haft en tjockis helg, inte bra Ida..
Men iaf, som jag skrev förut så har älskling varit här. I fredags så var vi med Emilia på kvällen. Vi började titta på Rec, men den var så dryg tyckte vi, det hände lixom ingenting, så vi bytte film till Mean Girls 2 ;) haha, inte alls lika bra som första. Och igår gick vi på en promenix med hunden, och Alexander tröttade ut honom ganska rejält, så han var rätt lugn när vi kom hem. Sen blev det middag hos mormor och morfar, sen drog vi och hyrde film, Dumma Mig ;) den var faktiskt bra, rolig! Och idag har vi i princip inte gjort något, vi har haft krig.. Och så började vi lägga ett 1000-bitars pussel, fast det gick sådär. Så vi gav upp efter en lite stund.. Så just nu sitter jag i mammas säng under en filt, känner mig tung i kroppen och fryser, jag funderar på om jag ska gå och ta ett bad. Sen så måste jag städa mitt rum, det behövs kan jag säga.. Föratt imorron bär det av till pappa och Sile, sista veckan innan lov, så grymt härligt!


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0