Resumé, samhälle och iskallt på skolan

Oj, här var det lite skrivit.. Men jag vill inte sitta och hålla på med bloggen när jag är med Alexander. Men jag kan göra en liten resumé av helgen;
Fredag: satt och väntade på älskling ett tag, jag var tillochmed med på Emilias lektion, allt i onödan. Alexander hade suttit på parkeringen i typ en halvtimme och väntat, för den fegisen vågade inte gå in på skolan ;) Senare på kvällen så blev det film med Emilia, Paranormal Activity 2, som är bättre än ettan ;) iaf läskigare..
Lördag: kliva upp tidigt, (eller ja, så tidigt var det väl inte) duscha, äta frukost, packa, köpa lite grejer, sen åka till stugan med Alexander och Malin, pappa och Sile var redan där. När vi efter många om och men var i stugan så blev jag nerdragen i snön TVÅ gånger av min kära fader, morr! Så då hamnade han på minussidan ett tag.. Och sen vid middagen så trodde jag att han skulle vara snäll med mig (det verkade iaf som så) föratt lixom smöra sig tillbaka till plussidan. Men icke sa Nicke, då börjar han mobba mig för mina armar, jag har väl inte världens biffigaste armar direkt, men ändå, jag har oanade krafter! Så då blev jag lite tjurig mot honom :)
Och så söndag:
det blev en ovanligt tidig hemfärd för oss, sånär vi kom hem så la Alexander och jag oss föratt titta på film, vi fortsatte att titta på Karate Kid :) Sen på eftermiddagen fick vi sällskap av Tindra och Nike. Sen blev det till att säga hejdå till älskling :( alltid lika tråkigt..

Så just nu sitter jag och har samhälle och fryser som en tok. Det är galet kallt här på skolan. Och den här lektionen slutar om en halvtimme, och sen blir det matte. Och så klantig som jag är så har jag glömt miniräknaren hemma, duktigt Ida! Sen efter skolan så blir det till att gå till Malin och Simon, spenderar ju mina måndagar där innan dansen :) sen när dansen är slut och jag väntar på bussen tror jag att jag tänker fördriva tiden med att gå till solariumet, får se om jag får med mig Malin kanske?
Men nu måste jag kila, ska fortsätta jobba lite.

Over and out, peace! //Idaa


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0