Ont!

Smällde nyss i knät i ett bord, och nu gör det ont. Jag kommer få ett feting blåmärke nu..
Men iaf, fick sluta lite tidigare idag eftersom det var möte för elevskyddsombudet och en massa andra ombud och det första pappa gör när jag kommer hem är att hacka. Haha, nu skulle Sile ha varit hemma, hon blir alltid lika tokig på mig och pappa för vi går alltid och hackar på varandra. Jag blev bland annat jämnförd med Gus, ni vet han, den tjocka råttan i Askungen? Han kallade mig för det för att jag stammade tydligen, såatt ja, vad säger man? Alltid lika kul att komma hem till en kärleksfull fader, haha!
Men nu ska jag faktiskt gå och tabort mitt smink tror jag, sen titta på film.

Over and out, peace! //Idaa


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0