Två timmar kvar

Känns så fruktansvärt onödigt att gå på en lektion idag, och dessutom arbeta med någon som man lika gärna kan göra hemma. Menmen, jag får lov om två timmar, och jag tror att jag inte har så mycket att göra, inga stora grejor iaf. Åker till Alexander direkt efter att jag har slutat, skönt. När jag vaknade så hade jag fått ett sött sms av mamma där det stod att katten vill verkligen ha sällskap hela tiden, för nu har hon hittat en plats i mamma och Rolfs säng, hon har aldrig legat där förut. Får se nu då om jag kommer ha något mer sällskap, för hon har sovit inne hos mig ända sen vi flyttade till Ytterån, goskatt.

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0