Myyysis

Det känns väldigt bra att få helg tio i elva lixom :D
Men iaf, förmiddagen idag har faktiskt gått väldigt fort, på matten så gick det bra för mig (för en gångs skull) och sen på engelskan så skulle vi egentligen ha som en "redovisning", men det saknades så många personer så det gick inte. Så då fick vi titta på film istället :D This Is England, en ganska bra film. Jag har sett den förut såatt ;) men vi hann inte se klart hela, så vi fortsätter väl på onsdag.
Idag lånade jag mammas aaaasasköna poncho, den är verkligen asmysig!

Men nu ska jag fixa lite här i lägenheten!
Pusssss // Idaa


Sämstkvalité.se! Men ajaaa.


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0