Myshelg!

I helgen har jag haft ett sånt där mysigt sällskap igen, av Alexander, Fredrik och Miliz. I fredags så for vi till Duved, till Alexanders syster. Sen så for vi tillbaka till stan och till badet, mysigt. Påvägen hem så blev det videoteket, vi hyrde tre filmer. Och alla var lika dåliga, haha! Igår så åkte vi på bio, vi såg Unstoppable, en helt okej film. Kanske ingen film som man går på bio föratt se, en hemma film alltså. Sen så gick vi till Miliz och tittade på Paranormal Activity, den vidrigaste filmen jag någonsin har sett, men ändå sjukt bra! Sen så idag så hade jag och Alexander krig, haha. Sen så drog vi in till Krokom lite, eftersom Alexander skulle köpa en dator. Sen efter middagen så gick vi till Miliz och tittade på Ladder 49.
Som ni kanske har märkt, det enda vi gör är att titta på film typ.. Haha, känns ju bra.. Men det finns ju faktiskt inte så mycket att göra här.
Och nu har min hals blivit jobbig. Och det kom så plötsligt, jag är alldeles tjock i halsen nu och hostar.. Dessutom är min nacke alldeles konstig, det började igår innan vi skulle åka till bion, högra sidan av nacken är alldeles hård och gör ont..

Menmen, nu ska jag gå och tvätta bort sminket, lägga mig i sängen och massera min nacke!

Over and out, peace! // hhedin


Finaste, ♥

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0