Grattiskramar!

Idag säger vi grattis till bästaste Sile som fyller år!

Jag kan ju säga att det har ju varit en väldigt händelserik dag idag.. Vi hade ingen lärare på svenskan, så vi skulle ha lektionen på egen hand. Så min grupp hade bestämt att vi skulle träffas halv elva, så jag var på skolan fem över nio (var tvungen att ta en tidig buss in föratt jag hade ingen skjuts till krokom). Och tio i tio följde jag med Emilia till sjukhuset, och när klockan var fem i halv tänkte jag att det kanske inte gör så mycket om jag blir lite sen. Men så bestämde jag mig föratt jag skulle gå iaf. Så jag kom till skolan fem över halv, jag såg inte en enda själ där.. Lite fundersam blev jag, så jag smsade en i min grupp som sa att de hade bestämt att vi inte skulle träffas alls. Hm. Klockan var då tio i elva, min enda lektion för dagen började fem över halv ett. Suck. Haha, menmen. Så kan det bli, så då var jag duktig och satt mig i biblioteket på skolan och pluggade. Pluspoäng till Ida!
Innan jag åkte hem så köpte jag en efterlängtad varm latte. Som var lite för varm.. Brände tungan, igen! Gjorde det igår oxå.. Aj säger jag bara. Men nu sitter jag och väntar på att självaste födelsedagsbarnet ska komma hem, och att en efterlängtad syster ska komma hit!


Jag vetinte om jag får lägga upp en bild på Sile, så då får det bli på en av mina snygging systrar, Malin i alla ära!


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0