Then we're back

Jaha ja, jag är rätt kass på att upptadera..?
Igår tittade jag när min fina brud dansade, :) & idag hade vi nationella i kemi.. Kemi av alla ämnen! Jag hade kunnat förstå om det vore biologi, men inte kemi.. Vad är meningen? Jag förstår ju oxå varför man har det i engelska, matte & svenska, det är ju grundämnena! Iaf, så gick det nog ganska dåligt, kunde i princip ingenting, så kemi är inte min grej..
& juste, jag har fått sommarjobb, yes! På golfen hemma på byn, galet härligt att ha nära :) galet härligt att få pengar i sommar oxå!
Haha, juste. På valborg så drog jag & Emilia till Sofie föratt titta på film först, sen drog vi bort till majbrasan, i spöregnet.. Man kände sig som en blöt hund, det regnade mer eller mindre hela kvällen.. Menmen, det var kul ändå. Hade ju trevligt sällskap :)
Jag, Sile & Malin drog in till stan föratt jag skulle kolla på en klänning till skolavslutningen, jag tror att jag hittade den jag vill ha faktiskt! Kan ni tänka er, om fem veckor går vi ut nian? Ååh, vad jag kommer sakna 9D, bästa klassen!♥

Kommenterat av andra...
Postat av: Sandra

Hur såg klänningen ut?

2010-05-05 @ 23:03:10
Postat av: ida

Den är orange & hade som fickor på sidan, inga axelband.

2010-05-06 @ 16:01:37
URL: http://idaamadeleine.blogg.se/

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0