Kallt ju..

Vart tog finvädret vägen? Hallå..?
Iaf, igår fick jag finbesök av Emilia, Jonathan, Daniel, Martin & Simon. Vi tittade på film, men Simon & Martin låg ju mest och sov? Haha. Sen så hade vi krig, med godis och popcorn, så det låg överallt i hela vardagsrummet :)

Idag fick jag besök av Emma, vi gick omkring i Dvärsätt typ ^o) Sen så handlade vi med Malin & Simon. Sen så låg vi och garvade i min säng, åt absolut ingenting.. Som vanligt..? Och sen så gick vi ut.. Det är i princip vad jag har gjort idag.. Jippie.. Näe, imorron blire nog solarium som gäller, måste bli bruuun om jag ska ha den klänningen jag hade tänkt mig ifrån början :)

Menmen, nu tror jag att jag måste äta nåt, håller på att hungra ihjäl :o

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0