Sådär ja :)

Blev väckt av mamma imorse som frågade om jag skulle med in till stan, såklart ville jag det. Det var bara det att jag hade typ fem minuter på att kliva upp & klä på mig, så det blev till att sminka sig i bilen, haha. Så snabb har jag aldrig varit :)
Jag fick två linnen, ett par jeans, en stickad tröja & en halsduk som jag & mamma ska dela på :) Tack så mycket mamma <3
När vi kom hem blev det till att fixa i lägenheten, STÄDA! Hund-&-katthår överallt. Ta ut allt på balkongen, dammsuga, dammtorka överallt. Ja, ni hör ju vad vi har gjort :) & juste, jag har haft dragkamp med hunden (y) haha, det var kul.
& ikväll blire väl emilia :) mys.

Nä, nu måste jag gå & dammsuga klart. See yaa :)

Ni är underbar. <3


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0