Trött

Just nu har jag nått höjdpunkten på trötthet, & jag är så less.. Men imorron är det lov, fatta härligt. & då blire mys med vänner :)
Idag hade jag prov, i spanska.. Jippie.. Fast min lärare sa att det såg bra ut (y)

Jag har blivit tjock i halsen igen, & idag så kändes det som om jag skulle tappa rösten igen :s Så nu typ knarkar jag halstabletter.
Haha, idag på våran sista lektion (som var spanska) så sa Linnéa något, & jag hörde lite fel :p hehe, oops (a)
(som vi inte borde nämna här)
.
Som sagt, jag & Linnéa borde inte få sitta brevid varann! (Eller vara i samma rum ensam, det blir bara en massa tokheter, & det slutar alltid med att vi börjar skratta såatt tårarna rinner & vi har ont i magen!)

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0