Jaha ..

Nu har jag blivit sjuk , igen , förkyld .. Det känns ju som om det inte var länge sen jag var det sist :o

Igår vare valborg :) Finfint sällskap hade jag , och roligt hade jag oxå .
På eftermiddagen så for jag , Sandra och Malin till krokom föratt köpa glass , mumma :D

Idag så har jag varit lite med Emilia , vi köpte glass (eller hon gjorde det , jag köpte en dricka ;D )
Sen satt vi på lekparken , och gungade ;D
Vi gick bort mot grönänge föratt kolla om det var några roliga personer ute , och då så ville jag gå in och lämna min flaska , och där mötes vi av en galet trött Lex , och en galet bråkig Pixel .
Sen så gjorde vi inte så mycket mer , vi gick hem till var för sej ..
Sen när jag kom hem igen så la jag mej i sängen , sov till .. Jag vetinte vad klockan var .. Men aja .. Somnade om igen , blev väckt av Malin som undrade om vi skulle äta pizza .
När vi väl hade fått pizzorna , så åt jag tre bitar .. Jippie .. Har lixom ingen matlust .. :s

Men nu väntar antingen tv:n , eller sängen .

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0