Tre gånger om dagen i sju dagar ..

.. Ska jag ta min medicin , för jag har nämnligen svinkoppor ! Åååh . Och nu har pappa skrämt upp mej oxå , haha . Han ba: oj vad du ska bli magsjuk , haha . Tack för den :p

Så idag har jag blivit väckt av hunden som tyckte att jag skulle komma ner från min säng och vara med honom , jag säger åt honom att vara tyst , men han ger sej inte . Så då gick jag och la mej hos honom istället .. Några timmar senare blir jag väckt igen , av en tass . Lex smäller till mej i mån om att jag ska vakna . Ligger där ett tag och halvsover tills jag får höra en katt som klöser på sänger . Jag blir galen och katten springer ut ur rummet i full fart .. Efter ett tag så vågar hon komma tillbaka , men den här gången ville hon vara gosig , som det vore ett sätt att smöra sej tillbaka . Det fungerade iaf , så jag försökte locka upp henne i sängen , men då fick ju lex panik , han gnäller och hoppar .. Tillslut så ska han hoppa ut ur sängen , och han hoppar rakt på min mage .. Tack för den , han märker att jag får ont och kommer då tillbaka och ska vara gosig som ett förlåt :) Ooh , söta hund :)
Efter det så går jag upp , går ut med hunden som blir ööööverlycklig att få komma ut , kastar sej i snön och springer omkring :) När vi kommer in så lägger jag mej i soffan med pix i famnen och lex nedanför mej och tittar på s.a.t.c .
Helt plötsligt så är klockan tjugo över ett , och jag får lite panik föratt momma och moffa skulle komma och hämta mej tio i två , och jag är inte i närheten av klar . Kastar mej ur soffan , kastar på mej kläderna , borstar tänderna som en galning , springer förbi lex som tittar konstigt på mej , haha . Som tur är så blev jag klar i tid ..
Och när jag kom hem så satt jag mej och kollade lite mer på s.a.t.c , (typ maraton ..?)

Bilden får visa hur bra jag tyckte att ac/dc var :D


IDA HEDIN ÄLSKAR SIN ROBIN LAYTON SJUKT MYCKET <3

Kommenterat av andra...
Postat av: Robin<3

Awwww älskar dig med Ida :) <3333

2009-03-05 @ 16:15:28

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0