The end

Jaha , då vare the end på lovet ..
Jag har:
- träffat robin :* <3
- varit på hälsocentralen
- varit i stugan
- bråkat med pix' och lex
- latat mej ovanligt mycket
Och det värsta är att jag har inte träffat emilia en enda gång :o Huuuh ? .. Inte bra , inte bra .. Men jag får ju träffa henne imorron , och alla andra :D

Idag har jag haft en sån där dag där jag har gått i mina pyjamasbyxor hela dagen .. Det betyder att jag inte ens har varit utanför dörren .. Lat.se ..? Nä , skärpning ida !
Jag får ta igen imorron , för då äre nämnligen dans :D åhå vad jag har längtat .. Har inte dansat på tvåååå veckor :o Föratt förra veckan vare ingen dans (p.g.a lov) och veckan innan det så hann jag inte , (p.g.a sj !)

Ett mirakel har inträffat ! Jag är klar med renskrivningen ! Nu ska jag bara göra en framsida .. Kanske jag kan smöra lite för mamma så hon kanske kan hjälpa mej ? (a) Hon är ju så duktig på sånt där klipp och klister , till skillnad från vissa andra här .. Jag har inte tålamod för sånt ..

Men nu ska jag återgå till no:n .

Ida Hedin älskar och saknar sin Robin Layton <3


Kommenterat av andra...
Postat av: Robin

<33 älskar och saknar dig med :)

2009-03-08 @ 23:36:11

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0