Tack Emilia :)

Tack för kvällen igår , jag hade väldigt roligt :)
Vi sjöng singstar så vi tappade våra röster , vi lyssnade på väldigt "bra" musik , såg Barnhemmet :D och tittade på tv .
Och på barnhemmet så skrek vi oss hesa :p haha .

Idag har vi varit med sofie och linnéa , vi har garvat , tittat på film och garvat äääännu mer . Men nu vet vi hur vi ska göra ;) haha . Vi kommer se väldigt dumma ut , hahah !

När dom for hem så fixade jag lite här hemma , sen kollade jag på Lotta på Bråkmakargatan igen :) Sen så fixade jag och malin middag , och sen inget mer . Ikväll vet jag inte vad jag ska göra , vara hemma och ta det lugnt antagligen .

Robin Alexander Layton , jag älskar dej <3

Kommenterat av andra...
Postat av: Robin <3

Älskar dig med ida<33

2009-03-15 @ 00:48:01

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0