Shit ..

.. Jag har två prov på fredag , i slöjd och i so . Och så ska min fördjupning om Marie Antoinette vara klar på fredag . Hjäääälp . Och tills på tisdag ska jag ha skrivit en text på engelska på 150 ord : " The Summer When Everything Went Wrong " . Visst , 150 ord är inte mycket , men jag vet ju inte vad jag ska skriva , hjälp mej !

Aja .. Dagen har bestått av skola . Sista lektionen hade vi so , och då gick vi igenom instuderingsfrågorna . När vi var klara med det så var det 45 minuter klar , medan andra var duktiga och jobbade kollade jag , sofie , johan och martin igenom gamla arbeten :p ojoj , vi hittade ett arbete från -96 :p haha . Sen fick sofie något fel och började på att bita mej :p haha . Taaack så mycket :p
När jag kom hem blev det S.A.T.C med sis' . Och nu väntar so:n ..

Kommenterat av andra...
Postat av: Amanda :)

Du är inte ensam om att inte veta vad du ska skriva om på engelskan ! :s jag har ingen aning :s

2009-01-23 @ 17:33:45

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0