Jaha ..

Jaha , vad ska man skriva idag då ?
Dagen har bestått av skolan , där hade jag , emilia , sofie och linnéa en väldigt rolig rast ! Jag tror inte att jag har skrattat så mycket så läänge . Sen när jag kom hem så blev det tv:n . Och efter middagen skulle jag göra mina läxor , men kunde bara göra matten , föratt jag hade tagit fel bok . Jag skulle ha tagit engelskaboken , men tog spanskaboken . Bravo Ida , bravo .. Sen så kom Tomas , Elin , Tindra , Nike , Anders , Gun , Peter & Patrik . Ojoj :p
Jag , Tindra , Nike & Patrik kollade lite på Lejonkungen 3 :p Men det blev inte så länge :p
Och efter det så spelade jag och Patrik .. Eller rättare sagt Patrik spelade GH4 , jag tittade på :p

Så nu sitter jag och lyssnar på Peeeeeetter :D <3

Allt för mej idag igen :p

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0