Åååh ..!

Dagen igår var en bra dag tills spanskan ! Tack , det där lär jag ju inte få något bra betyg för .. Ååååååh !

Aja , skoldagen har bestått av no , där jag har börjat renskriva , har inte sååå mycket kvar .. Fast jag ska göra en framsida oxå .. Sen åkte tjejerna i klassen till mödravårdcentralen och där pratade vi med en som heter eva .. Sen när vi kom tillbaka till skolan så blev det lunch , sen idrott . Där vi var tre som åkte skidor (y) jag , sofie & linnéa :) Och vi har vääärldens bästa plan . emilia är med oxå :)
Sen när jag kom hem så tittade jag klart på The Ring med emilia :) thihi :*
Och nu ska jag fortsätta med no:n . Så adjö .

3 dagar kvar <3


Kommenterat av andra...
Postat av: Robin <3

3 dagar bby :) <33

2009-02-26 @ 10:05:40

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0