bara nio dagar kvar..?

Skolan igen, som vanligt..?
Idag äre den 15 december, det betyder att om 9 dagar äre julafton & jag har inte köpt en enda julklapp än.. Lyckat.. Idag sätts betygen, hjälp. & jag har ingen aning om vad jag har i spanska, ännu mer hjälp!
Fast äntligen så är mitt soarbete inlämnat, höll på att göra en segerdans när jag gav det till Eklöf..!
Min Emilia är hemma idag, föratt hon sov dåligt inatt. Stackars honey! <3
Jag & Linnéa hade dålig humor imorse på matten, skratta åt precis allt.
Ihelgen fick jag träffa en efterlängtad mamma i sälen. Jag, Rolf & Fredrik åkte ner i lördagskväll. Badade på experium i söndags förmiddag, kulkul!
Igår när jag gick hem från Grönänge så höll jag påatt vurpa ett antal gånger, ashalt. Skrek över hela Dvärsätt ungefär ;p
Sofie & Ida har trååååkigt. Underhåll oss? (a)
Men nu ska vi snart ha svenska, ska typ läsa Ondskan, så vi måste väl dra...

Rolig blogg, iknow..


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0