Ojdå ..

Ja , jag vet .. Jag har slarvat med skrivningen , men jag har helt enkelt inte orkat .

I lördags så blev det stan med mamma och rolf . Köpte en tröja och ett par byxor :)
Sen när vi kom hem så tittade jag lite på tv tills maten , sesongens första grillning :D gottgott .
Sen så gjorde jag typ ingenting :| Jag var ensam hemma , så jag tittade på tv och satt vid datorn typ .. Och som vanligt bråkade med Pixel .

I går så skulle jag ha varit med sofie , linnéa och emilia , men det blev aldrig av . Så jag och emilia gick på promenad i kylan :p Men kul vare ;) haha . Mycket skratt .
När jag kom hem så satt jag mej i sandras säng , och lyssnade på gamla godingar ;) haha . Mamma och malin gjorde ozå malins läxa .. Eller vad det nu var .. :p
Sen efter middagen så gjorde jag so . Är sådär galet stressad igen ..

Idag så blev jag klar på 10 minuter imorse :o wtf ! Hur kunde jag det ? Jag brukar bli klar på typ en 30-35 minuter .. Jag skyndade mej allt jag kunde föratt jag skulle hinna skriva lite på so:n .. Ojoj .. Så snabbt har jag aldrig blivit klar förut .. Rekord !
Skoldagen började med teknik , där jag var mest irriterad . Flåt tjejer .. Men det var bara föratt jag är så stressad ..
Sen var det so , jag börjar faktiskt nääästan se ljustet i tunneln .
Sen handledartid där vi valde vad vi ville göra på kulturdagarna . Nu kommer jag inte riktigt ihåg vad jag valde , menmen ..
Sen på spanskan hade vi ingen lärare , så vi kollade på film . "Hon är min" . Galet tråkig film tycker jag ..

Idag äre dans :D Har faktiskt inte dansat på en vecka , eftersom förra veckan kollade jag bara på .. Efterlängtat !

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0