Hosthost

Sitter här och håller på att hosta sönder halsen ännu mer .

Första april idag , och dagen började med att Johan lurade oss . J = Johan , k = klassen
J - Det kommer bli ändringar när ni flyttar till nyheden .
K - Va ?!
J - Ni kommer inte få vara en hel klass . Ni kommer bli uppdelade med dom från ås och med några från nyheden .
K - VA ?!
J - HAHAH . Ni gick på det .
Där blev jag faktiskt rädd ! För jag tänker inte gå på nyheden om jag inte får gå i den klassen jag går i nu . Så äre bara .
Som första lektion hade vi engelska , läste på till vårat prov som vi ska ha nästa vecka . Efter rasten kollade vi på Varg . En ganska tråkig film tycker jag . Aja , hellre det än vanliga lektioner :p haha .
Sen så slutade vi , hade kort dag idag oxå . Men imorron blire en vanlig dag , dans på idrotten :D Jippie .

Men nu väntar tv , Grey's Anatomy :D

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0