Denna vecka

I måndags åkte jag ner till Sundsvall, en vecka med mycket att göra. Två seminarium i måndags, opponering i tisdags, tenta i onsdags och filmredovisning i torsdags. Trots att vi har haft väldigt mycket att göra så har veckan gått otroligt fort. Jätteskönt att få åka hem igen.
I fredags åkte jag, Alexander och Malin upp till Fisksjön till pappa och Sile. Käkade middag där och for sedan till Klingervattnet ett sväng. Vi åkte upp dit igen på lördagförmiddag, denna gång kom även Sandra, Anders, Hanna, Joel och Emma dit. Vi skulle nämligen överraska mamma. Vi fikade, åt korv, grillade och myste på. Sedan åkte vi till Ytterån för att äta tacos där. En väldigt skön lördag. Och så var det söndag igen, veckan som kommer så har jag inläsningsvecka och jobb till helgen. Jag ska tillbaka till Sundsvall v.4. Men hur som helst, här kommer det lite bilder från helgen.
 
 
 
 
 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0