Fredag

Jisses vad veckorna går fort, helt plötsligt är det fredag. Jag har jobbat hela veckan, bara på golfen. Skulle jobbat natt idag på donken, men fick ett sms om att jag kunde vara ledig om jag ville, det kommer vara så pass lugnt. Så det tackade jag ja till, jobbar natt imorron. Idag har jag och en tjej som heter Madeleine, hon ska jobba på golfen i sommar, påbörjat den "riktiga städningen" av klubbhuset. Alltså inför besiktningen. Vi hann med rätt mycket faktiskt, fastän det var många som var där och gjorde det sista (el, vatten osv). Vi börjar närma oss. Målet är att kunna öppna både reception och banan den 1 juni och det känns jättebra. Invigning av klubbhuset blir i slutet av juni. 
Jag har bott hemma två dagar denna vecka, hemma hos pappa och Sile, och Axa såklart. Väldigt skönt att kunna cykla till och från jobbet. 
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, gosa med katterna och slöa i soffan. Det har jag gjort mig förtjänt av.
Ha en trevlig helg!
 
 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0