Världens bästa

Jag har världens absolut bästa familj. Tack för att ni alltid ställer upp för mig, tack för att ni alltid finns till♥
 
Igårkväll gick jag, mamma och Malin på en promenad. Faktiskt inte särskilt kallt, helt ok. Skönt med kvalitetstid med familjen. Efter det så stannade Malin kvar här en liten stund, och jag blir mer och mer imponerad av hur modig Ceasar har blivit varje dag som går. Bara på någon månad så har han tuffat till sig rejält. Igår när Malin satt i soffan så gick han och la sig vid hennes fötter. Jag trodde faktiskt aldrig att han skulle tordas det, att vara nära någon annan, jag har tänkt att han alltid kommer vara skrajsen, eftersom det har tagit sån tid för honom att bli modig. Jag har ju haft honom i över 1 år nu. Han tycker till exempel inte om att vara uppe i famn. Alltså när någon håller i honom och har honom nära ansiktet. Men det är någonting han och jag jobbar på varje dag. Haha, jag har fått några omgångar av hans klor. Det är klart att han kan springa under sängen när det blir för mycket eller om någon är för på mot honom, men när han kommer fram och lägger sig under soffbordet när Emma och Joel är här (ljudnivån går ju automatiskt upp då jämfört med annars), det är imponerade. Emma kan till och med sitta och titta på honom, och han drar inte. De som jag vet med säkerhet att han törs vara nära (förutom mig själv såklart) är Madde, Malin och mamma.
Så enkelt var det att dedikera ett helt inlägg till Ceasar, och jag kan lika lätt göra det igen. Hårboll♥
 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0