Natt

Igår jobbade jag natt, 01-ca 04:30, och det gick helt ok. Inte så mycket folk som jag trodde att det skulle vara. Alltså, det var ju mycket folk, men jag trodde att det skulle vara mer, och mer kaos. Emilia sa också att igår kan man räkna som en lugn kväll. Jag tror att det är under dessa ruschar som jag faktiskt lär mig, för då har jag inte tid att stå och tänka, utan då måste jag bara köra på. Jag tycker även att det är bra att jag fick lära mig kassan redan andra dagen. Jag kom hem ca 04:40, och då var det hopp i säng på en gång fastän jag inte var särskilt trött, tror att jag somnade ca 05:30. Vaknade runt 10:30, så det blev inte så många timmars sömn. Vet inte varför jag vaknade så pass tidigt, med tanke på när jag somnade. Jag har inte gjort så mycket hittills, legat i sängen och tittat på tv. Borde masa mig ut..
Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0