Gosisar

Jag blir så himla lycklig i själen när jag kommer hem till mina grabbar, speciellt när jag har varit borta flera dagar. Till exempel som när jag jobbar helg så har jag sovit hos pappa och Sile, och då har jag oftast åkt dit redan på fredagkväll, och så kommer jag inte hem förrän på söndagkväll. Alltså, dom är ju inte helt ensamma hela tiden, Malin har varit dit och sagt hej till dom. Men så fort att jag kliver innanför dörren så blir det ett sånt liv, på Ceasar låter det som att "äntligen, jag trodde att du aldrig skulle komma hem igen", och dom blir så gosiga,man får inte vara ifred i ens fem sekunder. Så himla gosigt. Mina grabbar♥
 

Kommenterat av andra...
Postat av: Mamma

Hahaaa... fin blomma

Svar: Haha, lite tuggad på bara ;-)
idaamadeleine

2014-09-30 @ 20:36:51
URL: http://helensvardag.blogg.se

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0