Fisksjön

Förra veckan så hade jag en hemtenta ifrån helvetet... It suckeeeed. Tentan innebar att jag satt i princip hela dagarna och stirrade rätt in i datorn, och det innebar att det inte blev så mycket träning för min del. INTE bra. Så denna vecka blir det dubbelt upp. Har bara föreläsningar denna vecka, så jag borde hinna med rätt mycket träning. Beach 2015 here I come!
Helgen spenderades i Fisksjön. Skönt att åka dit, har inte varit där på hela sommaren. Kom dit i fredagskväll, slöade i soffan, bråkade med Axa. i lördags blev det inte mycket gjort från min sida på dagen, på kvällen badade vi i tunnan, hur skönt är inte det liksom? Söndagen då? Eeehm, sov till och från hela dagen, haha!
Nu borde, nä jag ska, masa mig upp ur soffan och ta och städa och diska. Ska försöka ta tag i garderoben också, gå med lite återvinning och sortera kläder. 
Ha det!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0