Förkylningsblåsa

Jag har två, ganska små förkylningsblåsor på i munnen, på läppen. Fastän de är små, så känns det som att det vore i hela munnen, för de sitter som mitt på läppen, så vad man än dricker eller äter så känns det... Läppen är lite uppsvullen också, va tusan?!
Det är nu iaf 17 dagar kvar till Metallica, tjohoo! Jag och A flyger ner på torsdag den 29 och hem den 1 juni, och vi har turen att få bo hos Sandra och Dan. 
I helgen är det avslutning för Dancehall. Genrep på fredag, show lördag och söndag. Det ska bli spännande... 
Det märks att det börjar bli varmare ute också på mina händer, då mina utslag blir värre. Jag är lite anti mot att använda kortison, för jag vet vad det kan göra med kroppen och jag har behövt använt det i princip hela mitt liv. Och att behöva sova i bomullshandskar är inte heller så roligt.. Och jag har slarvat bort min Locobase (en jääääättefet kräm), så jag borde pallra mig till apoteket för att köpa ny. För de allra flesta så blir eksem sämre när det är vinter, just för att luften är så torr då, men för mig är det på sommaren. Det blir värre då för att det är så fuktigt, man är konstant varm om händerna, och det är vatten som gör mina händer dåliga. 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0