Recensioner av Glossybox

Tänkte berätta lite om vad jag tyckte om produkterna jag fick utav Glossybox den här månaden.
 
♥Karmameju - Natural Konjac Sponge. (Rengöringssvamp) jag har väldigt torr hud, speciellt på benen och låren. Så jag var lite skeptisk mot denna produkt, då det mesta inte brukar hjälpa mot min torra hud. Men jag blev faktiskt glatt överraskad. Mina ben känns inte lika torra längre! Den går att använda flera gånger, det är bara att tvätta den. Jag kan rekommendera denna till andra, och det kan vara så att jag kommer köpa den.
 
♥The Body Shop - Baked-To-Last Eyeshadow: (Ögonskugga) jag är inte en person som använder ögonskugga särskilt ofta, så jag har inte riktigt använt denna produkt. Inte helt förtjust i färgen heller. Men det är ju en Body Shop-produkt, så just därför får den en plus i kanten.
 
♥Anatomicals - Puffy the eye bag slayer: ("Plåster" mot  mörka ringar under ögonen) jag brukar inte använda sådana produkter, anser jag att jag har ringar under ögonen, så använder jag lite foundation ;) jag tyckte inte att denna produkt gjorde särskilt stor skillnad. Jag kanske inte hade tillräckligt mörka ringar, who knows. Kanske inte en produkt man kan använda under vardagarna, då den ska sitta i 30 minuter, inte alla som har tid med det. Men, vad vet jag? ;)
 
♥Hot Make-Up - Passion. (Nagellack): nagellack är något jag använder ofta, det ger en liten egoboost tycker jag om man har snygga naglar. Väääldigt snygg färg, men dock rinnig. Blev väldigt mycket färg som rann längst fingrarna, nästan iaf. Lite synd..
 
♥Nougat London - Sparkling Body Shimmer. (Gelé för kroppen): den här gick inte hem hos mig. Jag tyckte att den luktade starkt och gjorde ingen skillnad alls. Min hud blev inte återfuktad av denna. Nä, inte att rekommendera.
 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0