Uppe med tuppen

Blev väckt av katterna och kunde inte somna om. En timme innan klockan skulle ringa.. Aja, klev upp och gjorde en kopp se som jag kan avnjuta framför tvn. Jobbar idag, 9-15, har en stark känsla av att det kommer vara en väldigt lugn dag idag. Nästan inga har semester än, och det är inget bra väder heller. När jag kommer hem måste jag lämna tillbaka en kofta som jag köpte igår på Gina Tricot som jag insåg när jag kom hem att det är en stor reva i ena armen. Bra, jätteroligt.. Ska se till att hinna med en timme på gymmet idag också, det vore skönt. Nä,nu ska jag gosa lite med Ceasar innan det är dags att göra sig iordning. Ha en bra dag!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0