Back again

Nu är det bestämt att jag ska börja dansa igen efter årsskiftet. Med Madde och på Dancehall istället för Dawes. Det blir jazz, disco och street. Jag har saknat dansen ganska mycket faktiskt, har ju inte dansat på två (?) år, och har tänkt ganska länge på att börja igen. Och nu så har Madde också insett att hon också saknar att dansa. Så tjohoo! 
Äntligen har vi fått internet till lägenheten, så nu behöver jag inte surfa upp det jag har på telefonen. Har hemtenta den här veckan, och eftersom jag inte visste om jag skulle ha nåt internet så tänkte jag åka hem till mamma och plugga där. Men jag åker dit ändå. Åker dit imorronkväll och följer med på luciafirandet som är i Dvärsätt på torsdag, sen måste jag nog åka hem till mina monster igen. Hinner med lite mamma-mys iaf. 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0